Vaffelfredag 19.6: Konsert! 🎶
- 18. mai
- 1 min lesing
Oppdatert: 24. mai

Grasmyr Nærmiljøsenter inviterer til konsert med duoen Sugar & Cinnamon på VaffelFredag!
Fredag 19.juni serveres det rykende ferske vafler og god kaffe som vanlig, denne gang også med en fin intimkonsert.
Silje Jensen og Carina Wessel Leirro ble forhindret i det første forsøket i april, og vi er glade for at de kommer tilbake.
Se mer info i Nærmiljøsenteret sin kalender:




Kommentarer