top of page

Vaffelfredag 19.6: Konsert! 🎶

  • 18. mai
  • 1 min lesing

Oppdatert: 24. mai

Grasmyr Nærmiljøsenter inviterer til konsert med duoen Sugar & Cinnamon på VaffelFredag!

Fredag 19.juni serveres det rykende ferske vafler og god kaffe som vanlig, denne gang også med en fin intimkonsert.

Silje Jensen og Carina Wessel Leirro ble forhindret i det første forsøket i april, og vi er glade for at de kommer tilbake.

Se mer info i Nærmiljøsenteret sin kalender:


 
 
 

Kommentarer


bottom of page